ГОСУДАРСТВЕННО-ОБЩЕСТВЕННОЕ ПАРТНЕРСТВО В СФЕРЕ ОБРАЗОВАНИЯ КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧЕСКОГО РЕСУРСА ТЕРРИТОРИИ
Работая с нашим сайтом, вы даете свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта отправляется в «Яндекс» и «Google»
SCIENTIFIC JOURNAL BULLETIN OF VORONEZH INSTITUTE OF HIGH TECHNOLOGIES
Online media
ISSN 2949-4443

PUBLIK- PUBLIK PARTNERSHIP IN EDUCATION AS A FAKTOR IN DEVELOPMENT OF INTELLECTUAL AND CREATIVE RESOURCES OF THE TERRITORY

Kamyshanov S.S.  

UDC 37014.3

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

The author considers the content, problems and prospects of public-public partnerships in the field of education, emphasizes the need for increased intellectual and creative resourse lands for the purpose of improving the quality and efficiency of social management.

Kamyshanov S. S.


Voronezh, Russia

Keywords: public-public partnerships, social management, ,

For citation: Kamyshanov S.S. , PUBLIK- PUBLIK PARTNERSHIP IN EDUCATION AS A FAKTOR IN DEVELOPMENT OF INTELLECTUAL AND CREATIVE RESOURCES OF THE TERRITORY. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2016;10(1). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=673 (In Russ).

66

Full text in PDF

Published 31.03.2016