РАЗАРБОТКА ГРАФИЧЕСКОГО И АУДИОВИЗУАЛЬНОГО МОДУЛЕЙ КОМПЬЮТЕРНОЙ ИГРЫ В «UNITU»
Работая с нашим сайтом, вы даете свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта отправляется в «Яндекс» и «Google»
SCIENTIFIC JOURNAL BULLETIN OF VORONEZH INSTITUTE OF HIGH TECHNOLOGIES
Online media
ISSN 2949-4443

DEVELOPMENT OF GRAPHIC AND AUDIOVISUAL MODULES OF COMPUTER GAMES IN «UNITU»

Samurkhanov K.S. ,  Zelenina A.N. ,  Preobrazhensky A.P.  

UDC 69:004:356:2

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

This article will discuss the development of graphics modules, visualization and sound for gaming programs, the introduction of new functions for gaming programs, in particular the development of modules for customizing game units in the strategy genre. To implement it, the gaming industry was covered and the study of similar products of popular companies.

1. Журнал «Игромания»: рецензии на игры от студий (https://www.igromania.ru)

2. Официальный сайт студии разработчиков Paradox: информация об играх студии» (https://www.paradoxplaza.com);

3. Официальный сайт компании CreativeAssembly: информация о серии игр TotalWar (https://www.creative-assembly.com);

4. Сайт «Молодой учёный»: статьи об интерфейсе и аудио сопровождение (https://moluch.ru);

5. Официальный сайт Unity: информация об игровой платформе (https://unity.com););

Samurkhanov K. S.


Voronezh, Russia

Zelenina A. N.


Voronezh, Russia

Preobrazhensky A. P.


Voronezh, Russia

Keywords: game industry, game scenes, strategy, pleasure points, potential audience, product demand

For citation: Samurkhanov K.S. , Zelenina A.N. , Preobrazhensky A.P. , DEVELOPMENT OF GRAPHIC AND AUDIOVISUAL MODULES OF COMPUTER GAMES IN «UNITU». Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2019;13(2). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=942 (In Russ).

84

Full text in PDF

Published 30.06.2019