Keywords: game industry, game scenes, strategy, pleasure points, potential audience, product demand
DEVELOPMENT OF GRAPHIC AND AUDIOVISUAL MODULES OF COMPUTER GAMES IN «UNITU»
UDC 69:004:356:2
This article will discuss the development of graphics modules, visualization and sound for gaming programs, the introduction of new functions for gaming programs, in particular the development of modules for customizing game units in the strategy genre. To implement it, the gaming industry was covered and the study of similar products of popular companies.
1. Журнал «Игромания»: рецензии на игры от студий (https://www.igromania.ru)
2. Официальный сайт студии разработчиков Paradox: информация об играх студии» (https://www.paradoxplaza.com);
3. Официальный сайт компании CreativeAssembly: информация о серии игр TotalWar (https://www.creative-assembly.com);
4. Сайт «Молодой учёный»: статьи об интерфейсе и аудио сопровождение (https://moluch.ru);
5. Официальный сайт Unity: информация об игровой платформе (https://unity.com););
Keywords: game industry, game scenes, strategy, pleasure points, potential audience, product demand
For citation: Samurkhanov K.S. , Zelenina A.N. , Preobrazhensky A.P. , DEVELOPMENT OF GRAPHIC AND AUDIOVISUAL MODULES OF COMPUTER GAMES IN «UNITU». Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2019;13(2). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=942 (In Russ).
Published 30.06.2019