ПРИМЕНЕНИЕ МАРКЕТИНГОВЫХ СТРАТЕГИЙ КОМПАНИЯМИ
Работая с нашим сайтом, вы даете свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта отправляется в «Яндекс» и «Google»
SCIENTIFIC JOURNAL BULLETIN OF VORONEZH INSTITUTE OF HIGH TECHNOLOGIES
Online media
ISSN 2949-4443

THE USE OF MARKETING STRATEGIES BY COMPANIES

Gusarova I.A.  

UDC 37.016

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

The paper discusses issues related to the use of different marketing strategies of different companies. The role of educational marketing is shown. The use of direct sales is explored. It is shown that marketing strategies can be build to cover large audiences that respond to different types of income.

Gusarova I. A.


Voronezh, Russia

Keywords: marketing, strategy, company, proposal, development, client

For citation: Gusarova I.A. , THE USE OF MARKETING STRATEGIES BY COMPANIES. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2016;10(1). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=663 (In Russ).

83

Full text in PDF

Published 31.03.2016