ЦИФРОВАЯ ТРАНСФОРМАЦИЯ В ИНДУСТРИИ КОМПЬЮТЕРНЫХ ИГР
Работая с нашим сайтом, вы даете свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта отправляется в «Яндекс» и «Google»
SCIENTIFIC JOURNAL BULLETIN OF VORONEZH INSTITUTE OF HIGH TECHNOLOGIES
Online media
ISSN 2949-4443

DIGITAL TRANSFORMATION IN THE COMPUTER GAMES INDUSTRY

Milyakova E.S. ,  Linkina A.V.  

UDC 339.977

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

The article examines the main trends in digital transformation in the computer games industry. The retrospective aspect of the "computer games" economic industry is considered. An example of instability in the industry of selling computer games is given.

Milyakova E. S.


Voronezh, Russia

Linkina A. V.


Voronezh, Russia

Keywords: games industry, digital transformation, game industry retrospective, computer games

For citation: Milyakova E.S. , Linkina A.V. , DIGITAL TRANSFORMATION IN THE COMPUTER GAMES INDUSTRY. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2021;15(4). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=540 (In Russ).

69

Full text in PDF

Published 31.12.2021