ФАКТОР ВЛИЯНИЯ ЗАГОЛОВКА НА УСПЕХ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ
Работая с нашим сайтом, вы даете свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта отправляется в «Яндекс» и «Google»
SCIENTIFIC JOURNAL BULLETIN OF VORONEZH INSTITUTE OF HIGH TECHNOLOGIES
Online media
ISSN 2949-4443

FACTOR OF INFLUENCE ‬ON THE SUCCESS OF THE TITLE OF THE ADVERTISING CAMPAIGN

Vakhtina V.A. ,  Savchenko V.V.  

UDC 81.2

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

Headline attracts the ‬ reader’s attention to advertising‬ and is  its core, which has the strongest urge to make a‬ purchase. This is the most important element of‬ text advertising, so the‬ title is usually dialed‬ in a larger font‬ than the rest of‬ the ad.

1. Аниськина либо Н. В. Модели либо анализа рекламного текста либо /парк Н. В. Аниськина, Т. Б. Колышкина. ‬ сорт ‬ – Москва:  бар ИЛ, 2016. ‬ сорт ‬ – авалс 304 c.

2. Антипов ‬ трос ‬ К. В. Основы док рекламы / ‬ трос ‬ К. В. док Антипов. – М.: док Дашков ‬ трос ‬ и Ко, док 2014. – 326 ‬ трос ‬ c.

3. Васильев вид Г. док А. Технологии производства док рекламной продукции / вид Г. А. Васильев, В. А. док Поляков, А. А. Романов. док – вид Москва: Наука, сорт 2014. – 272 сорт c.

4. Ворошиловпарк В. либо В.парк Современная пре‬‬сс-служба либо / В. В.парк Ворошилов. либо – М.: КноРус, 2015. – ‬ видов ‬ 224 c.

5. Подорожная сорт Л. ‬ трос ‬ В. Теория сорт и практика рекламы ‬ трос ‬ / Л. В. Подорожная. сорт – М.: ‬ трос ‬ Омега-Л, док 2014. – 348 док c.

6. Кильдишова А. С. Композиция рекламного текста // Молодой ученый. – 2015. – № 11. – С. 1622-1626. – URL https://moluch.ru/archive/91/19185/

Vakhtina V. A.


Voronezh, Russia

Savchenko V. ‬ V. ‬


Voronezh, Russia

Keywords: headlines, advertisements, texts,

For citation: Vakhtina V.A. , Savchenko V.V. , FACTOR OF INFLUENCE ‬ON THE SUCCESS OF THE TITLE OF THE ADVERTISING CAMPAIGN. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2018;12(4). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=1231 (In Russ).

84

Full text in PDF

Published 31.12.2018