Keywords: branding, digital avatar, 3D, 3D graphics
СREATE AND ADAPTING DIGITAL AVATAR TO THE MARKETING OBJECTIVES OF THE BRAND
UDC 004.92; 004.94
The paper discusses the process of creating a digital avatar of VIHT. Digital avatar is used for brand marketing communications with a new generation of "digital" users, and as a visual image in the design of the building.
1. Флакс И. Как цифровые аватары становятся рекламными лицами брендов / И. Флакс, П. Сварник // РБК Pro. 13.11.2020.
2. Казакова Н. Ю. Основные принципы разработки персонажа в рамках гейм-дизайна / Н. Ю. Казакова // Cyberleninka.ru 2016.
3. Зеленина А. Н., Кретов В. Ф. Создание мультимедийного тура с использованием круговых панорам // Вестник Воронежского института высоких технологий. – 2009. – № 4. – С. 118-122.
4. Зеленина А. Н. Анализ и перспективы использования средств компьютерной графики для моделирования и визуализации объектов недвижимости и архитектурных проектов / А. Н. Зеленина, В. М. Кретов // Вестник Воронежского института высоких технологий. – 2008. – № 3. – С. 101-103.
Keywords: branding, digital avatar, 3D, 3D graphics
For citation: Fokin G.A. , Goncharova N.V. , СREATE AND ADAPTING DIGITAL AVATAR TO THE MARKETING OBJECTIVES OF THE BRAND. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2022;16(2). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=98 (In Russ).
Published 30.06.2022