ПРЕИМУЩЕСТВА ПРОВЕДЕНИЯ РЕКЛАМНОЙ КОМПАНИИ В СЕТИ ИНТЕРНЕТ
Работая с сайтом, я даю свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта обрабатывается системой Яндекс.Метрика
SCIENTIFIC JOURNAL BULLETIN OF VORONEZH INSTITUTE OF HIGH TECHNOLOGIES
Online media
ISSN 2949-4443

ADVANTAGES OF ADVERTISING CAMPAIGN IN THE INTERNET

Dmitrieva E.V. ,  Vakhtina V.A.  

UDC 659.1

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

Currently, the Internet has a global impact on all areas of various enterprises activity. Use of the In-ternet for marketing purposes contributes to more effective promotion of business. Not without reason it is said that advertising is the real engine of commerce. The capabilities of modern social media net-works and browsers allow not only to have a maximum target audience reach, but also to start selling the product online.

1. Белоусова С. Н. Маркетинг: учебное пособие по специальностям экономики и управления / С. Н. Белоусова. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2010. – 381 с.

2. Брассингтон Ф. Основы маркетинга / Ф. Брассингтон, С. Петтитт. – М.: Бизнес Букс, 2014. – 536 с.

3. Васильев Г. А. Рекламный маркетинг: Учебное пособие / Г. А. Васильев, В. А. Поляков. – М.: Вузовский учебник, НИЦ ИНФРА-М, 2013. – 276 c.

4. Голова А. Г. Управление продажами: учебник / А.Г.Голова. – М.: Дашков и К, 2013. – 277 с.

5. Дурович А. П. Маркетинг: курс интенсивной подготовки: учебное пособие / А. П. Дурович. – Минск: Современная школа, 2010. – 253 с.

6. Каменева Н. Г. Маркетинговые исследования: учеб. пособие по спец. «Маркетинг» / Н. Г. Каменева, В. А. Поляков. – М.: Вузовский учебник: ИНФРА-М, 2011. – 437 с.

7. Кеннеди Дэн. Секретное оружие маркетолога: найдите ваше уникальное преимущество, превратите его в мощное рекламное сообщение и донесите до правильных клиентов / Дэн Кеннеди; пер. с англ. А. Яковенко. – М.: ГИППО, 2012. – 203 с.

8. Ромат Е. В. Реклама: [учеб. для студ. вузов, изуч. маркетинг, менеджмент, паблик рилейшнз] / Е. В. Ромат. – СПб.: Питер, 2014. – 508 с.

9. Сиганова О. В. Кросскультурный маркетинг : учеб. пособие / О. В. Сиганов. – М.: ИНФРА-М, 2011. – 261 c.

Dmitrieva E. V.


Voronezh, Russia

Vakhtina V. A.


Voronezh, Russia

Keywords: advertising campaign, marketing, internet,

For citation: Dmitrieva E.V. , Vakhtina V.A. , ADVANTAGES OF ADVERTISING CAMPAIGN IN THE INTERNET. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2018;12(3). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=878 (In Russ).

67

Full text in PDF

Published 30.09.2018