Keywords: marketing policy, advertizing, sales promotion, promotion
APPROACHES TO THE CHOICE OF TOOLS FOR DEVELOPMENT MARKETING POLICY OF THE ENTERPRISE
UDC 66.067
It is clear to everyone that we are in the digital perspective of tomorrow and its contours appear more clearly. Today any modern person at least once a day, for communication, work or elementary search of the necessary information visits Networks of the world wide web.
1. Климин А. И. Стимулирование продаж / А. И. Климин. – М.: Вершина, 2007. – С. 22.
2. Минаков И.А. Маркетинг и конкурентоспособность сельскохозяйственной продукции; М-во сельского хоз-ва Российской Федерации, Мичуринский гос. аграрный ун-т. / И. А. Минаков, Т. О. Толстых. – Мичуринск-наукоград, 2007.
3. Гунина И. А. Формирование направления эффективного развития хозяйствующего субъекта на основе оценки конкурентоспособности / И. А. Гунина, С. В. Амелин, Т. О. Толстых // Международные научные исследования. – 2016. – № 4 (29). – С. 267-272.
Keywords: marketing policy, advertizing, sales promotion, promotion
For citation: Krivtsov R.S. , Tolstykh T.O. , APPROACHES TO THE CHOICE OF TOOLS FOR DEVELOPMENT MARKETING POLICY OF THE ENTERPRISE. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2018;12(2). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=707 (In Russ).
Published 30.06.2018