ПОДХОДЫ К ВЫБОРУ ИНСТРУМЕНТАРИЯ ДЛЯ РАЗРАБОТКИ МАРКЕТИНГОВОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Работая с нашим сайтом, вы даете свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта отправляется в «Яндекс» и «Google»
SCIENTIFIC JOURNAL BULLETIN OF VORONEZH INSTITUTE OF HIGH TECHNOLOGIES
Online media
ISSN 2949-4443

APPROACHES TO THE CHOICE OF TOOLS FOR DEVELOPMENT MARKETING POLICY OF THE ENTERPRISE

Krivtsov R.S. ,  Tolstykh T.O.  

UDC 66.067

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

It is clear to everyone that we are in the digital perspective of tomorrow and its contours appear more clearly. Today any modern person at least once a day, for communication, work or elementary search of the necessary information visits Networks of the world wide web.

1. Климин А. И. Стимулирование продаж / А. И. Климин. – М.: Вершина, 2007. – С. 22.

2. Минаков И.А. Маркетинг и конкурентоспособность сельскохозяйственной продукции; М-во сельского хоз-ва Российской Федерации, Мичуринский гос. аграрный ун-т. / И. А. Минаков, Т. О. Толстых. – Мичуринск-наукоград, 2007.

3. Гунина И. А. Формирование направления эффективного развития хозяйствующего субъекта на основе оценки конкурентоспособности / И. А. Гунина, С. В. Амелин, Т. О. Толстых // Международные научные исследования. – 2016. – № 4 (29). – С. 267-272.

Krivtsov R. S.

Voronezh Institute of High Technologies

Voronezh, Russia

Tolstykh T. O.
Professor

Russian Academy of national economy and public administration under the President of the Russian Federation

Voronezh, Russia

Keywords: marketing policy, advertizing, sales promotion, promotion

For citation: Krivtsov R.S. , Tolstykh T.O. , APPROACHES TO THE CHOICE OF TOOLS FOR DEVELOPMENT MARKETING POLICY OF THE ENTERPRISE. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2018;12(2). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=707 (In Russ).

64

Full text in PDF

Published 30.06.2018