РАЗРАБОТКА ИНФОРМАЦИОННОЙ ПОДСИСТЕМЫ ОБРАБОТКИ ВХОДЯЩИХ ТЕЛЕФОННЫХ ЗВОНКОВ В CRM СИСТЕМЕ ОРГАНИЗАЦИИ
Работая с нашим сайтом, вы даете свое согласие на использование файлов cookie. Это необходимо для нормального функционирования сайта, показа целевой рекламы и анализа трафика. Статистика использования сайта отправляется в «Яндекс» и «Google»
SCIENTIFIC JOURNAL BULLETIN OF VORONEZH INSTITUTE OF HIGH TECHNOLOGIES
Online media
ISSN 2949-4443

THE DEVELOPMENT OF INFORMATION SUBSYSTEM OF PROCESSING INCOMING PHONE CALLS IN THE ORGANIZATION'S CRM SYSTEM

Makovy К.А. ,  Zelenina A.N. ,  Tolokonnikov А.А.  

UDC 004.9: 654.152.7

  • Abstract
  • List of references
  • About authors

In this article we have covered opportunities that are provided to buisness with the help of modern cloud CRM. We also described a protocol of relationship between a module of processing incoming calls and CRM system of microfinancial organization.

Makovy К. А.


Voronezh, Russia

Zelenina A. N.


Voronezh, Russia

Tolokonnikov А. А.


Voronezh, Russia

Keywords: cloud ATC, CRM-systems, applied software integration,

For citation: Makovy К.А. , Zelenina A.N. , Tolokonnikov А.А. , THE DEVELOPMENT OF INFORMATION SUBSYSTEM OF PROCESSING INCOMING PHONE CALLS IN THE ORGANIZATION'S CRM SYSTEM. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2017;11(1). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=214 (In Russ).

86

Full text in PDF

Published 31.03.2017