Keywords: headlines, advertisements, texts,
FACTOR OF INFLUENCE ON THE SUCCESS OF THE TITLE OF THE ADVERTISING CAMPAIGN
UDC 81.2
Headline attracts the reader’s attention to advertising and is its core, which has the strongest urge to make a purchase. This is the most important element of text advertising, so the title is usually dialed in a larger font than the rest of the ad.
1. Аниськина либо Н. В. Модели либо анализа рекламного текста либо /парк Н. В. Аниськина, Т. Б. Колышкина. сорт – Москва: бар ИЛ, 2016. сорт – авалс 304 c.
2. Антипов трос К. В. Основы док рекламы / трос К. В. док Антипов. – М.: док Дашков трос и Ко, док 2014. – 326 трос c.
3. Васильев вид Г. док А. Технологии производства док рекламной продукции / вид Г. А. Васильев, В. А. док Поляков, А. А. Романов. док – вид Москва: Наука, сорт 2014. – 272 сорт c.
4. Ворошиловпарк В. либо В.парк Современная пресс-служба либо / В. В.парк Ворошилов. либо – М.: КноРус, 2015. – видов 224 c.
5. Подорожная сорт Л. трос В. Теория сорт и практика рекламы трос / Л. В. Подорожная. сорт – М.: трос Омега-Л, док 2014. – 348 док c.
6. Кильдишова А. С. Композиция рекламного текста // Молодой ученый. – 2015. – № 11. – С. 1622-1626. – URL https://moluch.ru/archive/91/19185/
Keywords: headlines, advertisements, texts,
For citation: Vakhtina V.A. , Savchenko V.V. , FACTOR OF INFLUENCE ON THE SUCCESS OF THE TITLE OF THE ADVERTISING CAMPAIGN. Bulletin of the Voronezh Institute of High Technologies. 2018;12(4). Available from: https://vestnikvivt.ru/ru/journal/pdf?id=1231 (In Russ).
Published 31.12.2018